Uppsatsen

Är färdig med uppsatsen sedan någon dag tillbaka. Jag har fått feedback från Mats och behövde faktiskt inte ändra något. Fick kommentarer som "ambitiöst" och liknande. Det är som vanligt då, det är väl ett ord som beskriver mig, ambitiös. :) Eller kanske "It's got to beeeee, perfect".

Hur som helst, kvällen har ägnats åt finputsning där jag t ex gjort en, i min mening, skitsnygg framsida. Jag har också lagt in lite bilder i uppsatsen och kompletterat källförteckningen med var jag fått bilderna från.

PowerPointen har jag inte hunnit nästan något på ännu, men jag får ta tag i den i veckan! Jag måste ändå säga att jag tycker att jag klarar detta mycket bra, trots att jag jobbar så mycket. Jag får väl erkänna att jag är väldigt trött, men det är sådant som händer. Snart är det över! Då gäller det bara att få jobb mitt i finanskrisen och alla sparkrav inom landstinget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0