Hemma i Umeå igen

Den sex timmar långa resan hem gick bra, trots snöovädret. Nu när vi varit i Östersund och fått lite mer information vad gäller bloggandet så är tanken att vi ska skriva någon form av arbetsdagbok över vårt projektarbete. Kanske dyker det upp annat studie-relaterat här på bloggen. Vi ska ju skriva LIA-dagböcker, så dessa lär nog dyka upp. Jag kommer göra olika kategorier så det lätt går att hitta det som är relevant. De kategorier som figurerar i huvudet just nu är "projektarbete" och "LIA". Ska lägga in dessa direkt och kanske dyker det upp fler senare.

Jag har en eventuell idé vad gäller projektarbetet, men jag vet inte riktigt än om det är något som blir bra. Nu ska jag däremot inte fundera på projektarbeten och skola, utan nu ska vi ställa i ordning det sista innan några vänner kommer över för spelkväll! Här ska det bli både flipper-turnerning, poker och brädspel.

Dags att poppa popcorn!



Så  här ser det ut utanför vårt köksfönster.
Ovädret har så smått dragit igång..

Kommentarer
Postat av: Rosita

Hur tar man sig in till dom med lösenord?

2009-02-11 @ 08:28:17
URL: http://www.zitapersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0