Flunsa och folder

Nu har jag varit hemma 4½ dag från praktiken denna vecka. I måndags vid lunch blev jag hemskickad då de var rädda för mina baciller jag eventuellt kunde ha. Jag frös som en hund och var allmänt hängig. Och nog blev jag sjuk alltid. Jag trodde jag var på väg att bli frisk nu, men idag är snoret värre än någonsin och jag har ingen röst att prata med. Så typiskt! På måndag måste jag vara frisk i alla fall, för nu vill jag inte missa mer... Det är ju bara nästa vecka kvar av praktiken, sen är den slut för den här gången!

Idag har jag suttit och funderat på foldern. Jag känner att jag inte riktigt har koll på vad jag ska göra eller hur jag ska gå tillväga. När vi var i Östersund förra gången så skulle Mats gå igenom detta. Och detta gjordes efter vi gick (vi gick en timma tidigare för att hinna med bussen). Men jag har försökt ta reda på info i efterhand men tycker inte att jag får några bra svar.

Well well, jag har en idé i alla fall och har börjat knåpa på den. Jag hoppas den inte blir ratad bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0